Corsa Italiana

Corsa Italiana => Depotplassen => Emne startet av: #832 Jon S Smith Johnsen på 11. Februar 2017, 22:32:59



Tittel: #42 - Jon S. Smith Johnsen - AR 166
Skrevet av: #832 Jon S Smith Johnsen11. Februar 2017, 22:32:59
Ja, om det blir klart til sesongstart er en annen ting. Foreløpig er vi ved spisestuebordet og drodler idéer til design...


Tittel: Sv: #42 - Jon S. Smith Johnsen - AR 166
Skrevet av: #99 - Pål Brovold12. Februar 2017, 11:41:45
 😃


Tittel: Sv: #42 - Jon S. Smith Johnsen - AR 166
Skrevet av: #35 - Jørgen Stokkan13. Februar 2017, 08:29:19
Dette ser jo meget lovende og spennende ut- Gleder meg til å ser resultatet.


Tittel: Sv: #42 - Jon S. Smith Johnsen - AR 166
Skrevet av: #23 - Øyvind Hansen13. Februar 2017, 12:49:48
Hei

Kult design. Jeg ville kanskje vurdert helt runde hjul.

Øyvind Hansen


Tittel: Sv: #42 - Jon S. Smith Johnsen - AR 166
Skrevet av: Lars Ola Amundsen16. Februar 2017, 10:15:47
Litt upløyd mark dette med 166 på bane, i hvertfall her til lands. Den er jo breiere, lengre og noe tyngre enn en 156. Så skal bli spennende å se hvordan den plasserer seg på banen. Den er sikkert mer vekt balansert enn en 156 V6 i hvertfall.

Stå på og lykke til med byggingen.

Mvh

Lars Ola


Tittel: Sv: #42 - Jon S. Smith Johnsen - AR 166
Skrevet av: #832 Jon S Smith Johnsen17. Februar 2017, 23:12:06
Tja. Vekta til en 156 er 1405 kilo og en 166 er 1490 kilo (2.5 V6). Hvor mye av det som er ekstra lyddemping og asfaltmatter vites ikke. Målet er klasse 3 og piloten veier inn langt på feil side av 100 kilo og strekker seg mot 2 meter, så den litt større kupéen kommer godt med! :-)