Corsa Italiana
11. Desember 2017, 17:57:39 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
 
   Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
 41 
 på: 27. Oktober 2017, 13:59:11 
Startet av Jon-Even Johansen - Nyeste innlegg av #32 - Kai Wang-Erlandsen
Svensk klasse 3 er 6 kg/hk eller mer i motsetning til våre 7kg/hk eller mer, så hvis det er en optimalisert (under 7 kg/hk) klasse 3 i sverige vil den jo havne i klasse 2 hos oss...
Kanskje vi burde gå ned til 6kg/hk i klasse 3 for samkjøring med svensker og beholde 7kg/hk i coppa'n som en særnorsk klasse?

 42 
 på: 26. Oktober 2017, 16:33:32 
Startet av Jon-Even Johansen - Nyeste innlegg av #176 - Arve Vassbotn
Det er bortimot ein standard GT, litt meir trykk i snurra, men det er nesten berre å ta ut buret så kan den registrerast. Her er mao mykje å hente.

Til samanlikning ville Norges kjappaste Punto med sugemotor gått rett i klasse to med tilsvarande motorisering, og der har den ingenting å gjere  Gliser

Men til spørsmålet: JA!! Det er det plass til!

 43 
 på: 26. Oktober 2017, 16:00:59 
Startet av #84 - Bjørn Kitter Asak - Nyeste innlegg av #49 Ole Jørgen Reichelt
Asak-raceren er minst like rask som min 147 (#49) på strekka, så den blir skummel hvis kiloene kappes bort  Sjokkert
Mistenker, som Bjørn sier, at den har endel å hente på å komme nærmere bakken også...

 44 
 på: 26. Oktober 2017, 15:55:36 
Startet av Jon-Even Johansen - Nyeste innlegg av #49 Ole Jørgen Reichelt
Hjemmekoselig  Gliser

 45 
 på: 26. Oktober 2017, 14:20:08 
Startet av Jon-Even Johansen - Nyeste innlegg av Jon-Even Johansen
Jadda! Gliser



http://www.mfarchitecture.com/work-autohaus

 46 
 på: 26. Oktober 2017, 12:42:30 
Startet av Jon-Even Johansen - Nyeste innlegg av Jon-Even Johansen
Den går i svenske CAR Challenge klasse 3 som er rimelig likt vår klasse 3 uten at jeg skal hogge det i sten at den er det samme her hos oss.

JE

 47 
 på: 26. Oktober 2017, 12:35:16 
Startet av Jon-Even Johansen - Nyeste innlegg av 72 - Bo Wilhelm Kielland
hvilken klasse er dette i?

 48 
 på: 26. Oktober 2017, 12:28:25 
Startet av #84 - Bjørn Kitter Asak - Nyeste innlegg av #84 - Bjørn Kitter Asak
Hei her er det gode muligheter for og lette den en god del, denne bilen er ganske lik nr 49.
Og den bilen veier ca 100 kilo lettere. Jeg har ikke begynt på ordentlig slanke kur på den, planen var og gjøre dette i vinter.
Ville ha bilen til og fungere før jeg gikk berserk med vinkelsliper etc. Hele dashborde er originalt i dag og mange profiler etc er ikke tatt bort.

Også hadde jeg planer om og få senket den ytterligere og satt på unibolts på bakstilling.


 49 
 på: 26. Oktober 2017, 11:19:26 
Startet av #84 - Bjørn Kitter Asak - Nyeste innlegg av Jon-Even Johansen
Hvordan ligger denne i klasse 3?
Mao, hva er potensialet for letting for fremdeles holde seg i klasse 3?

JE

 50 
 på: 26. Oktober 2017, 10:51:03 
Startet av Jon-Even Johansen - Nyeste innlegg av Lars Ola Amundsen
Denne hadde ikke vi sjans til å følge på vått! Så en kjapp kjerre!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS