Corsa Italiana
11. Desember 2017, 18:04:16 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:

Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Takk for iår!  (Lest 1663 ganger)
Anders Lorange
Pilota

Utlogget Utlogget

Stå pååååå.....! (112/128)

« på: 17. September 2016, 22:13:45 »

Gliser :Tusen takk til alle i Corsa'n som gjør det mulig for oss å leke med biler år etter år. Vi piloter er vant til å komme til dekket bord,gentlemen start your engines...!
Jeg håper at alle piloter som har en ferdig eller nesten ferdig bil sørger for at den kommer på banen ved sesongstart i 2017. Det spiller ingen rolle om bilen er ferdig utviklet, kom dere på banen ,lek med oss,,test deg selv og bilen. Da får du fort en ide om hva du bør forbedre.Iår har det vært utrolig dårlig deltagelse ved flere anledninger. Husk at alle som legger ned mye tid kan gå lei hvis ikke vi gidder å stiller opp.
Så piloter tusen takk for iår,gå i garasjen start modifiseringer hvis det er nødvendig. Tiden går utrolig fort til Sesongstart i mai.vi møtes på Karlskoga . Blunker

Ps legg ut på corsa sidene hva dere driver med. Aktiviteten har også vært laber her! : Blunker

* image.jpeg (487.87 KB, 2048x1365 - vist 45 ganger.)
Loggført
Vegar Johannessen
Comitato

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #1 på: 18. September 2016, 07:32:24 »

Årets siste løp i Corsaen:

Starten går i løp 2

Parc farme'
Loggført
#49 Ole Jørgen Reichelt
Pilota

Utlogget Utlogget

WWW E-post
« Svar #2 på: 18. September 2016, 08:54:19 »

Takk for i år fra debutanten i #49. Har kjørt masse og lært masse, og takker og bukker til absolutt alle i CI for masse hjelp og støtte. Selv om bilen ga opp under kvalifisering i finalehelgen har jeg kjørt 8 av 10 løp og er kjempefornøyd med sesongen.

Anders har helt rett i sine ord - kom på banen og kjør  Glad Det er moro selv om du ikke har en vinnerbil i første runde. Gleder meg til 2017   Gliser

OJ
Loggført

"Safety Third"
@fitzfortunato
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS