Corsa Italiana
18. Juni 2018, 07:04:34 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:

Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Nytt teknisk regelverk  (Lest 1143 ganger)
Vegar Johannessen
Comitato

Utlogget Utlogget

E-post
« på: 08. Februar 2018, 08:42:46 »

Vi har så vidt begynt å jobbe på nytt teknisk regelverk 2019-2022. Vi tar gjerne i mot innspill fra deltagerne på det de vil ha i regelverket og det de også heller ikke vil ha. Har dere noen gode ideer, så fyr løs en epost til teknisk@corsaitaliana.no Vi kan selvsagt ikke ta med alt, men all innspill vil bli vurdert Glad
Spre også gjerne ordet  Glad

vegar
Teknisk gruppe
Loggført
#13 - Rune Risholt
Comitato

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #1 på: 08. Februar 2018, 11:28:13 »

Kunne tenkem meg muligheten til å modifisere innfestning av fremhjuls opphenget
(synnger jo selvfølgelig for min syke mor og tenker på transaksel bilene)  Osteaktig

Jeg ønsker å flytte frem nedre opphengspunkt på min bil, det kan jeg enten få til ved å lage nye nedre bære armer, eller ved å flytte frem eksisterende bære armer, men da må jeg lage nye hull i chasis til feste av bære armene.

MAO kan vi få lov til å flytte eksisterende innfesting si innefor en sirkel av 5cm fra opprinnelig plassering?
Loggført
#96 - Henning Pettersen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #2 på: 08. Februar 2018, 22:16:28 »

Vi ønsker oss en forenkling på hvilke motorer som er tillatt i hvilke bilmerker. Aller helst vil vi at det blir mulighet til å sette hvilken som helst motor i bilen, så lenge motoren stammer fra en italiensk bil.
Loggført
Mats Andersen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #3 på: 12. Februar 2018, 00:00:33 »

Kunne tenkem meg muligheten til å modifisere innfestning av fremhjuls opphenget
(synnger jo selvfølgelig for min syke mor og tenker på transaksel bilene)  Osteaktig

Jeg ønsker å flytte frem nedre opphengspunkt på min bil, det kan jeg enten få til ved å lage nye nedre bære armer, eller ved å flytte frem eksisterende bære armer, men da må jeg lage nye hull i chasis til feste av bære armene.

MAO kan vi få lov til å flytte eksisterende innfesting si innefor en sirkel av 5cm fra opprinnelig plassering?

Støtte opp under dette innspillet:-)

Mats
Loggført
#6 Gabor Kovacs
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #4 på: 17. Februar 2018, 20:35:27 »

Har ikke noe imot det, men hva er hensikten?

G.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS