Corsa Italiana
25. April 2018, 15:26:12 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:

Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 24
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: #176 - Scuderia TOTEN  (Lest 99006 ganger)
Ronny Åkerholm
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #120 på: 07. Januar 2015, 22:09:13 »

Det er bare å åpne torpedoen og sende traktene rett inn i coupéen. Så får du som fører og høre godlyden!  Blunker
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #121 på: 07. Januar 2015, 22:43:52 »

Det er bare å åpne torpedoen og sende traktene rett inn i coupéen. Så får du som fører og høre godlyden!  Blunker

Reint bortsett frå at det ikkje er lov, så hadde det vore tøft ja.  Gliser Norges største luftfilter, he, he.

Det må nok muligens bli noke i den retninga, men då med ei boks på torpedoveggen inne i kupeen.
Loggført

Remi Løvhøiden
Comitato

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #122 på: 07. Januar 2015, 23:22:45 »

Oioioi!!

Nå snakker vi oppsettet sitt:-)
Lykke til - blir spennende og se hva dette gir både av lyd og effekt!

Osteaktig Osteaktig Osteaktig

Loggført
Hagbarth
Gjest
« Svar #123 på: 11. Januar 2015, 21:14:18 »

Kjent problemstilling på race-minis - kjør boks! Glad

Loggført
Olav Barhaugen
Comitato

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #124 på: 11. Januar 2015, 23:59:22 »

Traktene inn i kupéen, og ein god porsjon ertersuppe før start.  Gliser Gliser
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #125 på: 12. Januar 2015, 09:29:48 »

Traktene inn i kupéen, og ein god porsjon ertersuppe før start.  Gliser Gliser

Då må eg vel krysse av for lystgass også  Blunker Gliser Gliser
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #126 på: 25. Februar 2015, 20:24:36 »

Ja, ja dette med hol i torpedoveggen var ikkje berre, berre.

Etter at teknisk fekk ei foreløpig forklaring på korleis eg hadde tenkt å løyse dette, trekte dei seg tilbake på kammerset og konfererte seg imellom. Resultatet av rådslaginga var at eg måtte til med full søknad om dispensasjon først til CI og etterpå til NBF.

Heilt greit det og eit godt og utfyllande svar frå teknisk fekk eg. Men nokon garanti for at ombygginga vart godkjent fekk eg ikkje. Eg frykta også at eg ikkje ville rekke å bli ferdig og få søknadane godkjent innan sesongstart.

Etter veker med spekulasjonar var eg på tanken om å skjite i heile opplegget og køyre som i fjor...

Men kva er vel corsaen utan gode konkurrentar? Ein telefon til Jens og litt "hjernestorm" kom vi fram til noko som kanskje kunne fungere.

Like enkelt som det er genialt:

Då ser det jaggu ut som det skal bli plass!!

Neste steg blir å legge på eit par - tre lag med glasfiber, lage ei plate til traktene og kanskje spandere på litt lakk og få satt sakene saman.

No vart det brått litt lysare.  Gliser
Loggført

Remi Løvhøiden
Comitato

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #127 på: 27. Februar 2015, 02:02:15 »

Dette var snadder!!!

Genial løsning...haha

Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #128 på: 04. Mars 2015, 15:26:16 »

Ny økt i verkstaden, litt testing av oppsett må til. Fant korrekt silikonslange på første forsøk  Gliser:

Men det må nok litt fintilpasning til. Når trektene kom på kjem heile oppsettet 2,5 cm for nært torpedoveggen. Kan nok ta litt til av flaskene, det burde gå:

Prøvde også ei runde med glasfiber, her må det nok bli fleire forsøk før eg kan seie det vart som tenkt.....

Glasfiber på slett flate gikk forsåvidt greit, men når eg skulle lage ein sylinder med krumming i enden vart det berre rot. Får sjå korleis det ser ut i kveld......  Øyerulling
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #129 på: 04. Mars 2015, 20:33:34 »

Etter kveldens inspeksjon trur eg nok at konklusjonen er at eg er på rett veg. Det vart slett ikkje gale, eit par runder til med glasfiber så får eg sjå litt på finish.

Artig!
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #130 på: 10. Mars 2015, 22:43:37 »

Jadda!

Har fått dreisen på glasfiberen no. La på to lag til i kveld, no tek det til å likne på noko som kan brukast:

Tørke og herde eit par - tre dagar så blir det sparkel og lakk.

Artig!
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #131 på: 13. Mars 2015, 10:17:31 »

Det går sakte framover!

Adapterplate til traktene er skore ut av forblekk som vart att etter eit byggeprosjekt.. Luftboksa er grovtilpassa, men oppsettet er no 19 cm frå flensen på TB til toppen av boksa. Avstand frå flensen på innsuget til torpedoveggen er 19,5 cm. Det blir inni helv..te trangt og knotete å få sakene på plass og det bør vel være litt rom for bevegelse også. Må nok finkappe litt til på boksa og sjå om eg kan få heile systemet litt lavare.

Fann også ut at det er kun få veker til 2. mai, så då har det plutselig begynt å haste med å bli ferdig........ Kan svakt erindre at det var same styret i fjor  Hæ Hæ Hæ At ein aldri kan lære! / kvifor skal det være så kaldt å skru om vinteren?

Det går vel i år også...... Øyerulling
Loggført

72 - Bo Wilhelm Kielland
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #132 på: 13. Mars 2015, 10:30:48 »

Dette blir utrolig kult. Fiberglass performance parts høres raskt ut også. PÅ med vinga igjen, ellers går det for fort!

Jeg ønsker meg verksted med gulvvarme. Er jo kald i rumpa helt frem til mai! Glad
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #133 på: 23. Mars 2015, 21:30:38 »

Flasketuten peikar på gikk ikkje så bra..... Når alt skulle på plass vart det alt, alt for trangt.

No er eg over på emballasje for meieriprodukt........ Følg med på historia om verdas tøffaste Punto.

Oppdateringar i morgon.... Gliser
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #134 på: 24. Mars 2015, 09:24:19 »

Som lova i går kveld  Osteaktig

Har gjort eit forsøk på montering av flaske prosjektet, det vart med forsøket for å seie det slik. Med heile stasen montert var det ikkje ein sjanse i havet å få det på plass. Så eg tok av flaskene og satte inn resten for å sjå kor trangt det eigentleg er.....

Det er trangt ja....

Men eg gir meg ikkje så lett! Det som har vore utfordringa er lengda på traktene, og ideelt sett burde dei være så lange som dei er no for å teoretisk gi maks effekt rundt 8000 rpm. Kva gjer ein då? Jau då ringer ein til Corsa Italiana sitt eige orakel, Jens! Litt mailing fram og tilbake, fleire diskusjonar på telefonen, så dukkar disse opp:

Traktene er no redusert til kun radien som stikk over bånnplata til luftboksa. Då kan eg bygge mykje lavare, OG i TEORIEN heve maks effekt nærare 9000 rpm.  Kult

For å realisere overbygget har eg tatt ibruk meieriprodukt:

Trur eg skal gå for ein litt annan versjon enn denne med flatt parti på toppen istaden for heilt møne. 

Følg med, følg med..... rekk eg Karlskoga er det store spørsmålet no......
Loggført

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 24
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS