#176 - Scuderia TOTEN

<< < (30/66) > >>

#176 - Arve Vassbotn:
Sitat fra: Vegar Johannessen på 26. Mars 2015, 08:59:34

Hvis du tar bort spjellhusene og setter traktene rett på Manifoilen så sparer du masse plass. For ikke å snakke om hvor lite bensin du kommer til å bruke  ;)

At eg ikkje har tenkt på det før! Det var jaggu lurt..... eller kanskje ikkje.  ;D ;D

#176 - Arve Vassbotn:
Neste step for å lage boksa:

Eit lag med glasfibermatte og epoxy lagt ut på vanlig byggplast. Etter ein halvtime tek ting til å skje og etter ein time hadde eg eit tynt "ark" med glasfiberplate som er lett å forme slik eg vil. Kan klippe ut delane med saks og sette dei saman slik eg vil. Nå gjeld det å ikkje klippe for mykje slik at eg kan justere underveis. Dette var første forsøk og eg hadde ikkje stramma plasten nok så det vart ein liten feil i "arket" til venstre i biletet

Når modellen er klar kan eg legge på eit eller to lag til med galsfibermatte og epoksy. Blir litt "modellbygging" i helga, så det er berre å henge med i framhaldssoga.  ;D

#176 - Arve Vassbotn:
Så er den nye laserskorne adapterplata på plass:

Den oppegåande lesar vil sjå at konstrukteur Dr. Ingenieur Sign. Vassbotn har dreti på draget. Me lar det stå som årets påskenøtt! Forslag på kva som er gale kan leggast inn under her.  ;)

Det er også fint med kollegaer som har forstått kva som er viktig i livet, til og med dei rette modellane!  ;D ;D ;D

#99 - Pål Brovold:
Her er svaralternativene til Påskenøttene så mange at Roald Øyen burde kommet inn fra sidelinjen og fortalt om antall hull, plassering av hull, sentrering av hull, hull i feil retning, innover hull der det skulle vært utoverhull, og heller konstatert at feilen ligger i at den ikke er montert, bør monteres eller i verste fall ikke kan monteres med knekk utover når det skulle vært knekk innover i henhold til styringsplakaten, og spesielt ikke når den strengt tatt burde vært montert aktenfortvers

#176 - Arve Vassbotn:
Takk Pål!

Ideen med å montere aktenfortvers trur eg kanskje kan skjule leggbæsjinga!   ;)

Hmmm du er lurare enn du trur du Pål!  ;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side