Corsa Italiana
26. Mai 2017, 08:26:12 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:

Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: #176 - Scuderia TOTEN  (Lest 67279 ganger)
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #210 på: 10. Juli 2015, 08:40:48 »

Oppgradeingar undervegs:

Har vore plaga med rikelig understyring og stor slitasje ytterst på framhjula.

Har no investert i 12mm spacere rundt heile vogna og lagt framhjula inn i overkant til demparen gikk i rammevangen i nedre feste....  Øyerulling Har no maks. av det som er moglegg av neg. caber på konebilen, og er no rett under -4 i camber. Toeout gikk då fra +2 til +4. Var litt redd at det skulle bli litt voldsomt med +4 i toeout, men eg tok ei runde rundt verkstaden i går kveld og det vart ikkje heilt driftingoppsett... me fe sjå.

Bak subbar det no kraftig så det gikk ei bestilling på 1600 £ 5'' lange fjøyrer no i dagtidleg. Har 800 £ 7'' fjøyrer i no..... DET må vel bli stivt nok   Gliser

På Punto sit fjøyra heilt bakerst på svingarma bak og med kraft * arm prinsippet vil ei 1600£ fjøyr ha ei effektiv virkningsgrad på ca. 1000£..... håpar eg. Neste jobb vert å få triksa til svingarmane bak så eg kan få litt neg. camber der også. Men det trur eg at eg ventar med til vinteren.... Er greit å få tak i eit par tre ekstra svingarmar så ein kan eksperimentere litt og ikkje bli ståande att utan bakhjulsoppheng no rett før det nærmar seg oppgjerets time....  Blunker

Gløymde heilt å ta bilete av dei fine nye blanke Sparco spacerane, skal sjå om eg hugsar det ein annan dag.
Loggført

#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #211 på: 10. Juli 2015, 11:55:58 »

lb Arve lb/lnch,  ikke penger du snakker om regner jeg med? Gliser
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #212 på: 10. Juli 2015, 12:02:35 »

lb Arve lb/lnch,  ikke penger du snakker om regner jeg med? Gliser

Gliser Er då Sunnmøring Blunker (og litt lat, sparte eit par tastetrykk på å bruke £-teiknet... som eg no har brukt for å forklare teiknbruken  Gliser )
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #213 på: 28. Juli 2015, 12:22:52 »

Hmmmm, no er eg litt skeptisk!

Var i verkstaden i går og skulle gjere litt til på hjulopphenget bak. Men når eg skulle få lørja opp på bukkar møtte dette synet meg:

Dette er altså bilete av dei nye gilde spacerane som eg har kjøpt. Der fulgte det med nye boltar, som visstnok skulle være "gode greier".... No er eg ikkje brått så sikker lengre. Bilen har stått på hjula i to veker, boltane var rett nok ikkje derge til med moment, men likevel har ein av boltane berre knekt tvert av! Hovudet låg pent på golvet og restane var berre å skru ut med fingrane..  Sjokkert

Det skal vel ikkje være slik? går dette på kontoen for "feilvare" eller må eg rekne med at fleire av boltane berre ryk tvert av? De som har desse spacerane, har de brukt boltane som fulgte med? Eller er det berre å kjøpe nytt med ein gong?

Så over til bakhjulsopphenget.....

Elle, melle, deg fortelje.... Kva skal vi velge her då? Frå venstre 8'' 1000 lbs/inch, 7'' 800 lbs/inch, 5'' 1600 lbs/inch. Idèen med å bruke 5'' og restane av coilover settet enda på same viset som med 8'' fjøyra..... Hi jackers.

Satan i helvete!!!! skal det være så inni gamperæva vanskelig å få lørja stiv og lav nok i ræva då?? Sånn då var det ute..  Blunker Gliser

Det blir nok ei ordning, må berre få laga nokre foringar i aluminium så skal eg nok få justert meg inn.

« Siste redigering: 28. Juli 2015, 12:45:28 av #176 - Arve Vassbotn » Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #214 på: 31. Juli 2015, 08:06:58 »

Hø, hø, hø......

Jadda!  Kult

Trur nok dette blir litt vel ekstremt. Dette er då kun 5'' fjøyra utan ekstra foring. Hjulet går rundt, både framover og bakover når lørja heng på bukkar, men klaringa er kun 2-3mm. Ein annan ting er nok at eg er under dei 5 cm markklaring som reglane krev.

Får vel intensivere jakta på ein aluminiums bolt. Om nokon har ein på innerlomma er det berre å skrike ut.  Osteaktig
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #215 på: 31. Juli 2015, 08:18:12 »

Medan eg var i verkstaden i går kveld så putla eg litt med "gromvogna" også:

Fjortis?  Gliser Gliser Gliser
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #216 på: 01. August 2015, 18:49:57 »

Var i verkstaden i dag også. Skulle sette på att hjula for å flytte på lørja, då rauk jaggu to boltar til.... Kva er det som skjer? Har aldri før drege av ein hjulbolt før og denne super, duper Sparco driten ryk av berre ein ser litt hardt på dei....

Trur dei går i søpla alle som ein! Pinneboltar og holmuttrar har eg meir tru på.

Pfft!!!
Loggført

#76 Terje Nilsen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #217 på: 02. August 2015, 10:09:07 »

Hei arve
Disse spacer'a kan nok gå i stål innsamlinga
På Oppland metall da slike løse spacere over
Ikke er lov å bruke i utgangspunktet
Se på spacere på linken det er gode saker
Som ikke detter av før bilen er på hengeren
Mvh #76
http://www.reverie.ltd.uk/product_list.php?group=A%20WHEEL
Loggført
#89 Vegard Lucasen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #218 på: 02. August 2015, 10:44:31 »

De er vel fullt lovlige, så lenge de er festet med en egen bolt, ikke bare hjulboltene?
Loggført
#76 Terje Nilsen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #219 på: 02. August 2015, 11:22:44 »

Mulig det Vegard men jeg tror regelen
Er der pga sikkerhet å da er 1-2 6 eller 8mn
Skruer litt dårlig til å kunne kalles faste spacere
Etter mitt syn !.
Men dette kan jo tolkes på flere måter.
Mvh #76
Loggført
#13 - Rune Risholt
Comitato

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #220 på: 06. August 2015, 18:14:36 »

Ingen ting galt med de spacerene Terje, helt etter boka.

Arve, har de boltene riktig vinkel på konen i forhold til felgene dine?
Feil vinkel kan i extreme tilfeller føre til brudd da du får feil moment

Og, hvordan er spaceren sentrert, dersom senter på spaceren er feil i forhold til delesirkelen på boltene får du ekstrem skjeivlast på bolthodene ved selv små tiltrekkings momenter

Er dette riktig har du fått ett parti med særdeles dårlige bolter
Loggført
#76 Terje Nilsen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #221 på: 06. August 2015, 21:59:01 »

I følge det som står i skriften så er de innafor
Som rune skriver ,men jeg ser ikke helt det store
Poenget med å feste en spacer med 1-2 6mm skruer
Som i utgangspunktet holder bremseskiva på plass
Når hjulet er av kontra en som bare sitter løst imellom
Så lenge sentrering å bolthull passer.
Hva var tanken bak dette når regelverket ble skrevet ?
Får meg måtte grunnen være å unngå å få så lange hjulbolter
Da dette uten tvil blir  et svakere punkt enn hva det er originalt.
Ser ikke helt den store forskjellen da på faste å løse spacere hvis 1 6mm
skrue er nok Hæ??
Håper det ordner seg arve.
Hvis det er hjulbolter å få uten gjenger hele veien ville jeg gått får det
da de vil ha større strekkfasthet enn de med gjenger hele veien å lettere å
Trekke til med riktig moment da de er stivere å vil vri/strekke seg mindre.
Mvh #76
Terje
Loggført
#16 - Heine Pedersen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #222 på: 06. August 2015, 22:38:04 »

Grunnen til at spacerne skal være skrudd er vel bare at de ikke skal kunne ramle av og fortsette i full fart hvis et hjul skulle ramle av?
Loggført
#76 Terje Nilsen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #223 på: 07. August 2015, 13:26:10 »

Ok!
Bare derfor ,da holder det nok.
Mvh 76
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Skreia - Østre Toten

WWW E-post
« Svar #224 på: 18. August 2015, 11:30:16 »

Medan eg har lege på ryggen og sleika sol i det store Sydenlandet, har folket som vanleg kome med gode innspel. De har jamvel fått køyrd løp og tatt poeng!  Blunker

Disse Sparco spacerane er det fleire som brukar har eg sett, så eg vil tru at tekno capo lar desse plassere.

Terje, linken du legg ut er nok for dei litt grøvre spacerane. Eg har ikkje plass til meir enn 12mm på kvar side, og då er det nok berre plass til to stk. 8 mm skruar for å halde dei på plass. Sparco sine 30 mm og 40 mm kjem også med eit ekstra sett "originalboltar" på same måten som dei du linkar til.

Rune, konen er lik som på originalboltane og spacerane er bestilt med korrekt senteråpning for Punto nav. Den "flensen" på utsida av spaceren har også korrekt Punto senteråpning. Så då gjenstår eigentleg berre "møkkaboltar" som konklusjon.

Det vart merkelig stille hjå Gundersen også, når eg spurde om dette var vanleg kvalitet på boltane dei sel.....  Sint

Har no bestilt pinneboltar på 100mm og åpne mutterar (med kon  Blunker) frå Kollevold. Dei leverte pinneboltar og mutterar til 127'en min for 10 år sidan, dei er like gode som nye enno. Og dei hjula har vore mykje av og på  Gliser

Med 100 mm boltar kan eg kutte dei i passe lengde når eg ser korleis det blir på bilen. Var i alle fall tanken.....  Glad

Prosjektet med bakhjulsopphenget skrid også sakte vidare så det blir nok ei ordning på det også. Det eg kom på då er at eg no har eit sett 7'' 800 lbs/inch fjøyrer til overs.......... hmmmmm kanskje me skulle lage heilt gocart....  Gliser Gliser Gliser Gliser

Dessutan Anders, (om du les her  Blunker ) Ein kan verte motlaus av mindre! 69 Hk og allereie nede på 1.50 runder!! FY FAEN!!!  Gliser Gliser Gliser
Loggført

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS