Corsa Italiana
23. Juni 2017, 21:41:03 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
 
   Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: #176 - Scuderia TOTEN  (Lest 72824 ganger)
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #60 på: 30. September 2013, 18:36:43 »

Me har kjøpt ny vinkelslipar !

Kor mykje plate må ein eigentleg ha?  Blunker
Loggført

Remi Løvhøiden
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #61 på: 25. Oktober 2013, 21:39:41 »

Hei Arve!

Når jeg leser litt mellom linjene på visse av dine poster.....:

Er det slik å forstå at Vassbotn nå seriøst vurderer å ta i bruk hyllevarmerne og montere dem i nytoppen - med noget attåt??

R
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #62 på: 26. Oktober 2013, 18:05:58 »

Du er den første som blir underretta om det blir endring i planane. Det er ingen hast med ferdiggjering av toppen.....  Blunker
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #63 på: 21. November 2013, 21:41:16 »

Det skjer ting på Toten:



Den har i alle fall sparka av seg tøflene og slept ut vatnet, så får me sjå kva det blir til. Me har som tidlegare nevnt kjøpt ny vinkelslipar, Remi har massert ein topp og skal sette inn den sinte kammen. Så har gamlingen åpna lommeboka og rive i ei KMS styring, då er det håp om ikkje å verte heilt sist i feltet.....  Gliser
Loggført

Remi Løvhøiden
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #64 på: 26. November 2013, 20:12:40 »

Godt å høre!!

Skal lete lashcaps - så kanskje du får hard pakke til jul:-)

Husker du ventilklaring på kammen?

Remi
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #65 på: 27. November 2013, 21:27:16 »

På originalkammen var det vel 0,4 på innsug og 0,45 på eksos, men me snakka vel om å gå ned til 0,2 og 0,25 ?

I dag er det nye verktøyet prøvekøyrd:





Det var 3 kg. ut på ein knapp time. Får eg ut stålbjelken også , så er det bortimot 10 kg pr. dør. Med halvering av bakluka også så vil det nærme seg 30 kg . Då hjelp det litt på vekta til "fat boy Viper"  Gliser
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #66 på: 11. Januar 2014, 22:45:58 »

Etter eit lite tilbakeslag med flaum i verkstedet, er det no tørka opp og nye verktøy kan prøvast ut. Hadde ei god økt i dag og resultatet vart:

Åtte kilo spagetti


Reint og fint motorrom fritt for all verdens lednigar


Renska kokpit


Og Remi, no er gamle toppen satt på hylla


Då er det berre å bygge oppatt. Nokon som har eit koblingssjkema?
« Siste redigering: 13. Januar 2014, 09:21:26 av #176 - Arve Vassbotn » Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #67 på: 05. Februar 2014, 09:40:02 »

Litt oppdateringar sidan sist:

Minimalisme er årets tema, så i år er det kun det mest naudsynte i synsfeltet:


Turteljar i midten og moped LED blinklys frå Biltema tek seg av vasstemp, til venstre og shiftlight til høgre. Det vil også kome eit moped LED baklys frå Biltema for oljetrykk.

Koblingsboksa er av det enkle slaget:


Naudstraum, startknapp, lys og viskar. Der kjem også ei remse med sikringar. Batteriet er tenkt festa under aluminiumsplata, innkapsla i eigen boks. Med all bruk av LED lys blir det ikkje store batteriet  Gliser Mobilhaldar for å bruke Laptimer er tenkt på alu.plata bak koblingsboksa.

Trur dette vert enkelt, greit og godt innafor rekkevidde når ein sit fastspent i setet:


Har også laga ei prinsippskisse for koblingane:


Tusen millionar takk til Jens, som har lest korrektur  Gliser

Då er det berre å få overført dette til praksis.........  Øyerulling

« Siste redigering: 05. Februar 2014, 10:13:31 av #176 - Arve Vassbotn » Loggført

Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 852


Fredrikstad


E-post
« Svar #68 på: 05. Februar 2014, 12:31:46 »

Flink du Arve! Det el-skjemaet er ganske kompatibelt med det jeg skal ha, så skjemaet er lastet ned og printet ut!

Har du noen 1108-maskiner til overs forresten?

JE
Loggført

0o=V=o0
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #69 på: 05. Februar 2014, 12:59:32 »

Har ein 1108 bånndel og topp utan ventilar.......  Gliser Brukar den som donor når ein av 1242'ane treng litt småtteri. Har ikkje heilt oversikta over kva som manglar lenger  Øyerulling

Du får ta koblingsskjemaet som det er, det har vorte nokre revisjonar og ting vert plussa på etterkvart som nye ting dukkar opp i skallen. Men sånn ca. rett er det nok.

Arve
Loggført

Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 852


Fredrikstad


E-post
« Svar #70 på: 05. Februar 2014, 13:05:20 »

Vi får revidere det til MS V2, og så la electroingeniören fra Hokksund ta en titt på det...

Selv er jeg fullstendig grønn på slikt hehe

JE
Loggført

0o=V=o0
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #71 på: 05. Februar 2014, 13:11:48 »

Ja, ikkje sant!  Osteaktig

Det er eit rimeleg enkelt skjema, utfordringa er å setje seg inn i korleis KMS og sensorar fungerar. Der tok eg snarveien og spurde Jens  Gliser Dessutan eksisterar det eit utal skjema for naudstraumbrytaren, der måtte eg tilslutt måle for å verte sikker
Loggført

#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #72 på: 05. Februar 2014, 22:38:23 »

Då var sikringane på plass, eller i alle fall haldaren:



Då er det snart klart for kabeltrekking.
Loggført

72 - Bo Wilhelm Kielland
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 6



E-post
« Svar #73 på: 06. Februar 2014, 09:50:03 »

Minimalistisk har nådd racingverdenen. Jeg synes Vipern er dritkul!

Hvor mye effekt regner du med at datasprut gir? Hadde lyst på datasprut selv, men kan ingenting om elektro, og matkassa sa nei til å sette det bort.....

Snart vår, og jeg begynner å glede meg!
Loggført
#176 - Arve Vassbotn
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 176


Skreia - Østre Toten


WWW E-post
« Svar #74 på: 06. Februar 2014, 10:51:55 »

Sjølve dataspruten gir vel ikkje så fryktelig mykje, det er heller dei dørene den åpnar som er av interesse. Skal ein få nytte av KMS'en så må motoren i benk for å tilpasse eksakt til motoren. Eg har valgt ei litt anna tilnærming og bruker Jens si fil frå 2012 sesongen + at eg set på bredbåndslambda. Bilen skal då i teorien gå an å starte og KMS + bredbåndslambda skal så justere seg inn og gi eit mest mulig optimalt oppsett. Det vil bli litt finjustering frå PC undervegs, men i teorien skal motoren leve sitt eige liv.......  Øyerulling Den største endringa er nok at moment og effekt vert flytta litt opp i registeret og at turtallsperra er flytta frå 6700 rpm til ca. 7600 rpm -> popkornmaskina ned langstrekket på Rudskogen er forhåpentligvis historie.  Gliser

No vil Viper'n i 2014 versjon også ha gjennomgått litt andre småting  Kult, men den vil fortsatt ikkje nå #34, #112 #313 til knea. Håpet er å ha ca. 8 - 10 Hk meir i år enn i fjor og med vinterens slankekur er håpet å kome ned ca. 50 kg i vekt. Dvs. startklar med førar og bensin: ca 840 kg og ca. 90 Hk.
Loggført

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS