#99 - Scuderia Magro da dietro

<< < (24/50) > >>

72 - Bo Wilhelm Kielland:
Konge. Bra du bare trimmer med decalene for bilen din går fort nok som det er........

Si fra hvis du er i sentrum på onsdager, da har jeg mekkekveld.......

Bo i 74(håper det)

#99 - Pål Brovold:
Sitat fra: 72 - Bo Wilhelm Kielland på 09. Januar 2014, 12:33:53

Si fra hvis du er i sentrum på onsdager, da har jeg mekkekveld.......

Bo i 74(håper det)

Will do! Problemet er vel i det hele tatt å være hjemme/i Oslo på ukedager da det er mye reising med ny jobb, men bør få til en spion-/sabotasjetur ned i bankhvelvet ditt i løpet av vinter'n

Pål

#99 - Pål Brovold:
Tja....godt det er leeeeenge til mai...

2 motorer i deler på gulvet, så nå gjelder det å finne hvilke deler som kan brukes, sette sammen til en motor, og be til mørke og okulte krefter om litt bistand for å få faenskapet til å virke (og holde).

2013 motoren har rådebank, så der er vel veiv full av riper. Donormotoren er vel den som bygges opp igjen, men med ene toppen fra den andre motoren grunnet regreim havari og skjeve ventiler (bare litt, men eksosventilene på ene sylinderen lukker ikke helt).

Gladmeldingen er vel at dempere er på vei tilbake fra Intrax, og at det "kun" var en mindre overhaling som var nødvendig etter punkteringen.

Hvis alt går etter planen, så er bilhengeren jeg leide/lånte i 2013 snart i mitt eie....så penga flyyyyyr....

#99 - Pål Brovold:
Da er demper og pakningssett (2 stk) trygt plassert nede i møkkakjeller'n, så da er det vel bare å....dra på teltur i de Svenske skoger og kikke på litt WRC :-)

Leeeeenge til mai.....

#99 - Pål Brovold:
Veeeeel.....viser seg at det ikke er lenge til mai likevel, så i kveld ble donordeler som skjermer og panser tilpasset. Skjermer er svarte, så de forblir det. Panser derimot ble da rødt og fint etter litt vask og polish, men rødt passer liksom ikke helt til resten av bilen.

Vurderte å lage ett norskt flagg av panseret, enten som midtstriper i hvitt/blått eller vanlig kors-flagg, men passer fortsatt ikke. Satser derfor på å slipe ned og lakke det helt hvitt. Har jo så mye hvitt ellers......

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side