Corsa Italiana
23. Juni 2017, 21:38:11 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
 
   Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 10
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: #34 Jens Hagen  (Lest 34836 ganger)
#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« på: 17. Februar 2013, 21:37:45 »



#34 og meg i Karlskoga 070511.
Loggført
#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #1 på: 22. April 2013, 20:07:31 »

Noen nødvendige utbedringer for 2013 sesongen.





Bakstillingen på høyre side gikk fløyten i fjor. Har laget nye bærearmer som jeg håper kan funke.










Alle sveisepunktene til ene fjærbein festet røyk på siste løpet i fjor. Så nå har jeg helsveist begge to.



.
Loggført
Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 852


Fredrikstad


E-post
« Svar #2 på: 23. April 2013, 17:07:35 »

Ser jo knallbra ut dette Jens! Har dere noen tall på motorene ennå eller?:-)
Loggført

0o=V=o0
#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #3 på: 23. April 2013, 19:55:22 »

Ser jo knallbra ut dette Jens! Har dere noen tall på motorene ennå eller?:-)


Skulle gjerne hatt noen gode tall men ting tar tid. Vi holder på og mappe Anders sin motor
nå men vi har ikke kommet lengre enn til 6500 rpm. der var det ca:114 hester men det er
sikkert litt mer å hente der. Toppeffekten regner jeg med kommer ved ca: 7800 rpm. Håper
å kjøre ferdig til helgen.


#313 og #34 stiller med samme motor som i fjor i alle fall i de første løpene.
« Siste redigering: 23. April 2013, 19:59:35 av #34 Jens Hagen » Loggført
Stian Henriksen
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 471



E-post
« Svar #4 på: 23. April 2013, 22:05:32 »

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Du er en skikkelig flinkis, Jens! Koser meg med tråden og bildene fra deg så fortsett med dette.

114hk i en liten og lett Autobianchi høres mer enn morsomt ut i mine ører! Har du noen kurvedata og dele med oss? Skal bli artig og se gliset til Anders etter første løp. Kult
Loggført

Teknisk leder Corsa Italiana. Ved hastespørsmål til teknisk gruppe anbefales en epost til teknisk@corsaitaliana.no
Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 852


Fredrikstad


E-post
« Svar #5 på: 24. April 2013, 07:33:50 »

Tipper han kommer til å røyke 2 og 2 sigarer for å roe nervene...:-)

JE
Loggført

0o=V=o0
#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #6 på: 05. August 2013, 20:10:57 »





Forgasserne byttet mot spjeldhus, #34 klar for race.


.
Loggført
#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #7 på: 09. Oktober 2013, 21:13:11 »

Da skall Autobianchi #34 Slaktes og det meste av delene skall brukes på den nye #34 X1/9.





Her er det mye Jobb men jeg håper å få være med å kjøre i 2014 sesongen.
Loggført
#89 Vegard Lucasen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 1


E-post
« Svar #8 på: 09. Oktober 2013, 21:41:19 »

Jeg gleder meg til å se en X1/9 på banen! Blir det Dallara?
Loggført
#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #9 på: 09. Oktober 2013, 21:53:13 »

Jeg gleder meg til å se en X1/9 på banen! Blir det Dallara?

Ja det meste, men jeg er litt usikker på vingen. Får se hva vekten blir.
Loggført
Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 852


Fredrikstad


E-post
« Svar #10 på: 09. Oktober 2013, 22:07:27 »

Dette blir stas Jens! En X1/9 har vi ventet på.
Liker også ideen med at du skal kjøre en tyngre bil enn den lille lette blå! :-)

JE
Loggført

0o=V=o0
#8 - Marius Sorteberg
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #11 på: 10. Oktober 2013, 08:12:57 »

Dette blir stas Jens! En X1/9 har vi ventet på.
Liker også ideen med at du skal kjøre en tyngre bil enn den lille lette blå! :-)

JE

Ikke vær så sikker på at denne blir så mye tyngre enn den lille blå. Mye av det du ser på bildene skal bort, for det følger med mye plast til dette skallet. Dette blir kanskje den først X1/9 med FIRE noensinne, for alle som gjør motorbytte i X1/9 går andre veien og skal ha noe stort (og tungt) i bakenden.
Loggført
Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Innlegg: 852


Fredrikstad


E-post
« Svar #12 på: 10. Oktober 2013, 08:27:34 »

Joda Gopp, men X er nå en større bil enn A112, og strukturen i karrosseriet er kanske tungt og omfattende.
Så det skal lettes seriøst for å få bil og fører ned mot 700 kilo :-)

JE
Loggført

0o=V=o0
Lars Ola Amundsen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #13 på: 10. Oktober 2013, 10:36:15 »

Dette blir gromt Jens!
Loggført
#34 Jens Hagen
Pilota

Utlogget Utlogget

Innlegg: 0


E-post
« Svar #14 på: 11. Oktober 2013, 18:19:41 »





Snart klar, bare resten igjen nå.


.
Loggført
Sider: [1] 2 3 ... 10
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS