NM-runde, Vålerbanen

<< < (2/10) > >>

#8 - René Depuis:
Sitat fra: Stian Henriksen på 11. August 2013, 23:05:50

Ok da, jeg gir meg. Er egentlig ikke mitt bord. ;D

Du er tilgitt Stian...
Men fint hvis noen kunne fått tak i programmet.... og priser så det er avklart.... og Depotkart.
Vi var spredd over alle vinder på Skogen og det var ikke noe hyggelig.
Italiofile gentlemen har ikke noe å gjøre ved siden av en DTM Audi og andre VAG produkter....

Helt knall slik det var på Våler nå... tut og kjør fra 09:00.... Alle ble nok forsynt på kjøring tror jeg... og søndag hjemme med familien!

Snakkes

René

Jon-Even Johansen:
Startavgiften for oss på Våler er 2500,-...:-)

Vi skal også henstille sterkt til at vi får stå sammen, og tradisjonellt er det litt mer struktur på organiseringen på Våler enn Skogen, så vi håper det går bra...

JE

Olav Barhaugen:
Jeg snakket med folkene på Våler angående dette i går. De plasserer deltagerne klassevis, og snakket om å ha oss og historisk i gocart-depotet. Jeg har stor tro på at arrangementet går bedre enn hva som var tilfelle på Rudskogen sist, men uforutsette ting kan jo alltid skje. Sikkerheten går uansett foran.

#35 - Jørgen Stokkan:
Sitat fra: Jon-Even Johansen på 12. August 2013, 06:30:23

Startavgiften for oss på Våler er 2500,-...:-)

Vi skal også henstille sterkt til at vi får stå sammen, og tradisjonellt er det litt mer struktur på organiseringen på Våler enn Skogen, så vi håper det går bra...

JE

Kan noen forklare meg hvorfor vi må betale 1.000 KR ekstra for å kjøre sammen med NM?
Slik jeg ser det så er det svært få fordeler for oss, foruten at vi får muligheten til å reklamere hvilken utrolig hyggelig og bra racingserie CorsaItaliana er + at pokalene er noe større  ;D

Regner med at prisen for å leie banen ikke er Spesiellt mye høyere for NM gutta enn den er for oss når vi leier den alene. Uten at jeg har spesiel tyngde innen dette, men burde ikke prisen blitt lavere?

Er vel bare ute etter å forstå hvordan alt henger sammen :)

Jørgen

#176 - Arve Vassbotn:
Den enkle forklaringa er vel at Racing NM er eit kommersielt selskap med faste ansatte som skal ha løn. KARN og CI er tufta på frivillige og dugnad. Får vi betalt rekningane våre er vi stort sett nøgde, skulle vi slumpe til å tjene nokre kroner så går dei i klubbkassa.

Kosten for baneleige vil eg tru er den same, men det er nok behov for meir mannskap når det kjem bortimot 150 ekvipasjar.

Men det er dyrt ja.

Arve V

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side