Corsa Italiana
18. August 2017, 15:41:51 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:

Hovedside   Hjelp Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bilder, videor og kommentarer - Rudskogen Racing NM  (Lest 10605 ganger)
#100 Erik Narverud
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #30 på: 25. Juni 2014, 22:39:02 »

Vårens bidrag til filmfestilvalen fra Scuderia Lumbago ferdig!
Videoen er fra race 4 (klar på "favorite" knappen Pål?). Det blir desverre ingen video fra race 3 ettersom vi ikke hadde kameraer den dagen...
Lean back and enjoy (skru opp lyden og kjør HD):

ååååh som det gjorde godt å se den introen Arne! Så den på nytt etter å ha sett gjennom hele løpet, og vips så var alt av bomgiringer, dårlige sporvalg og for tidlig apex glemt, og jeg gleder meg bare til neste løp Osteaktig

Loggført
#99 - Pål Brovold
Pilota

Utlogget Utlogget

En vakker dag blir den nok klar.....

WWW E-post
« Svar #31 på: 25. Juni 2014, 22:43:01 »

Herlig intro :-)

Herlig slutt også ;-)

Virket jo som om bilen gikk godt i begynnelsen, men mistet vel litt futt sånn halvveis. Gleder meg til Våler :-)

Pål på pall

(Jepp, favoritt huket av på tuben)
Loggført
72 - Bo Wilhelm Kielland
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #32 på: 25. Juni 2014, 23:07:57 »

Utrolig bra lagd film......

Close race i klasse 4. Blir spennende på Våler!

Loggført
Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Fredrikstad

E-post
« Svar #33 på: 26. Juni 2014, 10:39:57 »

Super film!

JE
Loggført

0o=V=o0
#80 - Jørund Jenssen
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #34 på: 27. Juni 2014, 13:45:47 »

Kul film ja! Glad

J
Loggført
Anders Lorange
Pilota

Utlogget Utlogget

Stå pååååå.....! (112/128)

« Svar #35 på: 27. Juni 2014, 14:48:18 »

Helt rå film. Virkelig morsom å se på. Monter en rattutveksling ,det er helt topp har det på begge bilene mine. Nytt liv bak rattet. Blunker
Loggført
Jon-Even Johansen
Comitato

Utlogget Utlogget

Fredrikstad

E-post
« Svar #36 på: 27. Juni 2014, 16:55:30 »

Etter gjeldende uskrevne prinsipper i gentlemansracing så skulle nok Jørund ha sluppet deg frem når han tar deg på innern etter langstrekka:-). ( 7 minutter ut i filmen)
Så vidt jeg kan se har han alle fire hjulene utenfor banen og skulle således sluppet deg frem.
Men det er det vel ingen som har fortalt en blodfersk debutant....
På en annen side; sånn som Lumbagopiloten var ute å syklet ved flere anledninger senere i løpet hadde det nok lite å si for pallplasseringene, han hadde nok passert bambi uansett :-)

Men dere ligger an til å vinne årets gullråde i corsaens filmfestival!:-)

JE
« Siste redigering: 27. Juni 2014, 17:17:07 av Jon-Even Johansen » Loggført

0o=V=o0
#100 Erik Narverud
Pilota

Utlogget Utlogget

E-post
« Svar #37 på: 27. Juni 2014, 19:31:00 »

På en annen side; sånn som Lumbagopiloten var ute å syklet ved flere anledninger senere i løpet hadde det nok lite å si for pallplasseringene, han hadde nok passert bambi uansett :-)
JE

Å stille til start etter ca 10 måneders pause fra racing, uten treningsheat eller oppvarming, gir seg utslag i relativt dårlige prestasjoner. Når resten av klasse fire har holdt pulsen oppe i 160 siden heatet dagen før så var jeg ikke nok "på" til å holde følge i starten. Brukte flere runder på å få inn tempoet, og når jeg la meg så passivt til på strekka og bremset så tidlig, så var det helt greit at Jørund fikk slippe forbi. Hadde tidvis tempoet inne og fikk hentet gutta inn igjen, men når jeg begynte å presse på så ble det fort åpenbart at bremsepunkter og sporvalg ikke satt skikkelig. Hjalp heller ikke at diffbremsen fra i fjor nå var tatt ut, og bilen må kjøres med litt annet spor/apex.

Lærdom: Ingen vits i å stille til løp uten oppvarming først :-). (Forøvrig litt skuffet over at det ikke var satt av tid til det på søndag)

Hilsen Bambi :-P

Loggført
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Driftes av Dynamic Operations AS