Bilder, video og kommentarer - Våler løp 5 og 6

<< < (5/10) > >>

#99 - Pål Brovold:
Sitat fra: #176 - Arve Vassbotn på 12. August 2014, 11:21:36

Sitat fra: #99 - Pål Brovold på 12. August 2014, 09:31:37

Sitat fra: #176 - Arve Vassbotn på 12. August 2014, 08:55:12

Sitat fra: #99 - Pål Brovold på 12. August 2014, 08:27:21

Mangler ikke slutten Arve...??

Pål

Jau, det er noko med filstørrelse på GoPro som eg ikkje heilt har fått satt meg inn i. Begge løpa er kutta to-tre runder før mål og blir derfor delt i to filar. Kunna sjølvsagt "limt" dei sammen, men då vart fila for stor for intertuben. Har litt å hente på redigering og klargjering før eg lastar opp  ::) ;D

Men eg veit kva du er på jakt etter  ;)

Arve

Stemmer nok det at GoPro deler filer. Selv bruker jeg MovieMaker og legger inn begge etter hverandre slik at alle forbikjøringer kommer med ;-) Da er det bare å klippe (høyrekrlikk og dele opp og kappe vekk stilleståing i pit osv) det man ikke vil ha med. Dersom man lagrer filmen i litt lavere kvalitet lokalt på pc før opplasting, så bør ikke begrensinger i verdensveven være noe problem.

Pål

Brukte også MovieMaker etter Karlskoga, men no er det berre feilmeldingar og træl etter en PC-krasj, så då vart det CyberLink Media Suite, og den var litt meir trælete enn MovieMaker. Og ein kan no ikkje sitte i dagesvis med redigering, dette er ferskvare  ;D ;D

Du får kjøre Live-streaming fra ID Arve :-)

Pål

#66 Ivar Olafsen:
Inboardvideo fra løp 5, med bakoverrettet kamera alà Bjurman.
Tok med oppvarmingsrunden, da feltet forsvinner ganske raskt ut av synsvidde når løpet drar igang...
 ;D

Ivar Olafsen

#176 - Arve Vassbotn:
Sitat fra: #99 - Pål Brovold på 12. August 2014, 11:23:30

Sitat fra: #176 - Arve Vassbotn på 12. August 2014, 11:21:36

Sitat fra: #99 - Pål Brovold på 12. August 2014, 09:31:37

Sitat fra: #176 - Arve Vassbotn på 12. August 2014, 08:55:12

Sitat fra: #99 - Pål Brovold på 12. August 2014, 08:27:21

Mangler ikke slutten Arve...??

Pål

Jau, det er noko med filstørrelse på GoPro som eg ikkje heilt har fått satt meg inn i. Begge løpa er kutta to-tre runder før mål og blir derfor delt i to filar. Kunna sjølvsagt "limt" dei sammen, men då vart fila for stor for intertuben. Har litt å hente på redigering og klargjering før eg lastar opp  ::) ;D

Men eg veit kva du er på jakt etter  ;)

Arve

Stemmer nok det at GoPro deler filer. Selv bruker jeg MovieMaker og legger inn begge etter hverandre slik at alle forbikjøringer kommer med ;-) Da er det bare å klippe (høyrekrlikk og dele opp og kappe vekk stilleståing i pit osv) det man ikke vil ha med. Dersom man lagrer filmen i litt lavere kvalitet lokalt på pc før opplasting, så bør ikke begrensinger i verdensveven være noe problem.

Pål

Brukte også MovieMaker etter Karlskoga, men no er det berre feilmeldingar og træl etter en PC-krasj, så då vart det CyberLink Media Suite, og den var litt meir trælete enn MovieMaker. Og ein kan no ikkje sitte i dagesvis med redigering, dette er ferskvare  ;D ;D

Du får kjøre Live-streaming fra ID Arve :-)

Pål

Trur eg må lage to nye filmar, for avslutninga var ganske artig ....  ;)

Jon-Even Johansen:
Sitat fra: #66 Ivar Olafsen på 12. August 2014, 11:43:33

Inboardvideo fra løp 5, med bakoverrettet kamera alà Bjurman.
Tok med oppvarmingsrunden, da feltet forsvinner ganske raskt ut av synsvidde når løpet drar igang...
 ;D

Ivar Olafsen

Tøft! Ser jo ut som om at hvis Hans Rune slutter å sladde så kan kanskje han holde følge :-)

JE

#66 Ivar Olafsen:

Det er ikke umulig nei. Tror ikke motoreffektforskjellen er så stor, men jeg har tydelig mere grep både foran og bak på min bil. En vinge bak + mitt forhjulsoppheng på Hans Rune sin 75 hadde nok gjort susen!

Forresten, kan noen oppdatere banerekorden for Klasse 1 på Våler. Kjørte på 1.03.025 i søndagens løp!  :)

Ivar

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side