Oppsummering løp 3/4 2015, Rudskogen 25. mai

(1/9) > >>

Tor Willy Austerslått:
Da var man vel hjemme igjen etter å ha manøvrert seg gjennom både Gumball 3000 og pinsetrafikken. Ikke ofte man ser en original Ferrari 250 TR ved pumpa når man skal inn og fylle kaffekoppen sin! Passater med takboks ser man desto fler av.

For å gå rett på sak så ble det gjort en cock-up av dimensjoner i timingbua under det siste løpet: da #45 hadde ca. én runde igjen av løp 4 klarte undertegnede å slå av strømmen på dekoderen til timingsløyfa, og dekoderen bruker ca. 30 sekunder på å starte opp igjen. Megapanikk og saftige gloser hjelper ikke stort, kan jeg opplyse om :(

Sluttresultatet i løp 4 ble dermed ikke korrekt for alle, men løpet er nå korrigert og lastet opp slik at plasseringer innad i klassen er riktige. Dette gjør at poengfordelingen til sammendraget blir korrekt, men total løpstid og antall runder er noget på trynet. Det er bare å beklage, og under neste løp lover jeg å stå dønn i ro i timingbua!

Rundetider og resultater finner du her: http://www.mylaps.com/en/events/1144250

Bilder og filmer er det bare å fylle på med!

Jon-Even Johansen:
Tidtageren er tilgitt! :-) Synes du svømte fint til å bli kastet rett ut på dypt vann jeg!

En flott dag, fin racing og hyggelige folk.
Ingen store hendelser selvom vi så for oss heftige forsinkelser 3 minutter ut i treningen, men heldigvis ble det sanert effektivt og vi kom i gang igjen etter ca 20 minutter.

Det ble bestemt at at vi skulle kjøre alle klassene i ett og samme heat, noe som var lurt, da det ble mye mer morsomt for oss som så på, og for deltagerne ble det flere grupper å fighte i gjennom feltet. Rudskogen er såpass stor bane at det fort blir glissent med 15 biler i heatet.

Det ble også besluttet å starte klassevis, noe som også så ut til fungere fint.

Kjør på med bilder og filmer folkens!

JE

#100 - Per Husaas:
Takk til alle arrangører og førere for en fantastisk dag på rudskogen! Rattrusten satt godt i for egen del,  og når man da blir kastet inn i et ormebol av klasse 4 biler blir det fort varmt i hjelmen! Gud bedre så moro det var, desverre ble det litt platekontakt, men forhåpentligvis ikke dyre skader.. Jeg jobbet hardt for å stresse Bo nok til å komme forbi, som bildet viser ble det kanskje litt i overkant tett racing til tider. :D

#99 - Pål Brovold:
All ære til arrangører og deltagere for nok ett godt gjennomført løp!

Selv om ikke egne resultater er stort å skryte av, så savner jeg litt løps-referatene slik det blr gjort i fjor. Artig å lese om deler av løpene man selv ikke fikk med seg enten man lå i tet - eller såpass langt bak alle andre at man ikke ser en dritt slik som i år. Greit å legge ut på Facetuben også som ren markedsføring var det også - referatene altså

En annen ting ang markedsføring, ser at Racing NM lager "løpsposter" før hvert løp som legges ut slik at deltagere selv (som har mulighet) kan printe ut og henge opp i lokalbutikken, på jobben eller andre egnede steder. Kan jo være noe for oss...??

Vel, må jage inn noen hester i garasjen - rimelig lei av å ligge bakerst! Mulig jeg bør skifte dekk også....

Pål #99

72 - Bo Wilhelm Kielland:
Tusen takk til alle. Veldig gøy, selv om stresset fra Lumbago var veeeeeldig høyt til tider.

Håper du har noen filmer fra det løpet Per for det vil jeg gjerne se.(mitt kamera funket som vanlig ikke)

Bo

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side